У фахівців Укрзалізниці триває робота над відновленням можливості купівлі квитків онлайн. Наразі пасажири можуть придбати проїзний документ на вокзалі за 15 хвилин або оформити його у поїзді. Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський не називає точної дати відновлення онлайн-продажу, пропонуючи людям планувати свої поїздки відповідно. Наразі на вокзалах працюють спеціалісти, які керують чергою та надають пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю. У випадку, якщо пасажиру відмовляють у продажі квитка у потязі, йому рекомендується звернутися до начальника поїзда або на гарячу лінію. Ті, хто встиг придбати квиток онлайн раніше, можуть не друкувати його, а показати провіднику зображення квитка на пристрої. Всі поїзди відправляються за графіком, незважаючи на кібератаку, а база даних з проданих місць залишилася недоторканою.