В Україні виробники лікарських засобів не знизили ціни на свою продукцію після скасування маркетингових угод. Замість цього вони винесли вину на аптеки. Завдяки маркетинговим угодам аптеки могли пропонувати знижки на ліки, роблячи їх доступнішими. Проте після заборони таких угод ціни на ліки не тільки не знизилися, а й продовжили зростати. За словами нардепа Юрія Заславського, виробники підняли ціни вдвічі-потрічі у 2024 році, пояснюючи це високими витратами на маркетинг. Після запровадження нового регулювання з 1 березня маркетингові угоди були заборонені, а аптеки втратили джерело доходу і зараз змушені власними коштами покривати витрати. Заславський також підкреслив, що ціни на ліки формуються переважно виробниками, а не аптеками чи дистриб’юторами. Він вважає, що вихід з ситуації полягає у поверненні маркетингових угод з прозорим оподаткуванням і балансованому регулюванні ринку, як це відбувається в Європі. В 2024 році дохід лише трьох найбільших українських виробників ліків становив майже 23 млрд гривень.