Компанія Meta оголосила про введення нової функції перевірки фактів у своїх соціальних мережах Facebook, Instagram та Threads для користувачів з США з 18 березня. Ця функція, яку компанія планувала впровадити ще в січні, замінює програму перевірки фактів третьою стороною. Тепер користувачі самі зможуть писати та оцінювати примітки до контенту. Meta вирішила застосувати підхід спільноти, де самі користувачі будуть визначати, що є правдою, а що ні. Це зроблено для уникнення упередженості. Примітки обмежені 500 символами та мають містити посилання на джерело. Їх можна додавати до різних видів контенту, за винятком реклами. Перші 6 мов, на яких буде доступна ця функція, включають англійську, іспанську, китайську, в’єтнамську, французьку та португальську, з можливістю розширення в майбутньому.