У рекламній кампанії “GO WILD” бренд показує, що бігання – це не просто фізична активність, але й джерело драйву та ейфорії. Учасники кампанії відчувають “RUNNING HIGH”, коли кожен крок дарує відчуття потоку енергії, а втома зникає, залишаючи лише чисту силу. Вони обирають біг навіть після важкого робочого дня чи вночі у місті, щоб відчути себе вільними та сильними. Бігове взуття DEVIATE NITRO™ 3 з технологією NITROFOAM™ допомагає їм досягати успіхів на будь-яких дистанціях. Бігання допомагає перевершувати себе, загартовує та наповнює новими відчуттями, і завжди варте зусиль.

Previous post Єврокомісія планує “скоро” оновити правила торгівлі з Україною
Next post Gemini Live отримав функції розпізнавання відео у реальному часі