Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі

Нова генеральна директорка Twitter Лінда Яккаріно розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає власне бачення Ілона Маска, який є власником компанії. Вона зазначила, що Ілон вже тривалий час говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над перетворенням Twitter на такий додаток. Ребрендинг компанії пов’язаний зі швидшим впровадженням нових можливостей на платформі. Лінда Яккаріно також зауважила, що у X вони думають про можливості, а не про поступові зміни, які були б до цього. Нагадаємо, Ілон Маск придбав Twitter за 44 млрд доларів і вже оголосив про зміну логотипа на букву Х.

Previous post Мінагрополітики суттєво покращило прогноз врожаю
Next post Нафтові доходи Росії перевищили $15 млрд – МЕА