Російська нафта, як і раніше, надходить до країн Європейського Союзу, але тільки через дизельне паливо з Індії. Про це в п’ятницю, 28 квітня, пише Bloomberg.
Зазначається, що ще в грудні 2022 року ЄС заборонив практично будь-який морський імпорт сирої нафти з Росії. Через два місяці він розширив заборону на паливо. Однак правила не заважали таким країнам, як Індія, скуповувати дешеву російську нафту, перетворювати її дизельне паливо, і відправляти її назад до Європи з націнкою.
Дані аналітичної компанії Kpler свідчать про те, що з високою долею ймовірності Індія за підсумками квітня 2023 року стане найбільшим постачальником нафтопродуктів у Європі, отримуючи при цьому небачені досі обсяги нафти з РФ.
“Російська нафта повертається до Європи, незважаючи на всі санкції, і Індія, яка нарощує експорт палива на захід, є гарним прикладом цього. З огляду на те, що Індія споживає так багато російських барелів, це неминуче”, – зазначив провідний аналітик Kpler Віктор Катона.
За даними Kpler, імпорт палива до Європи з Індії перевищить 360 тисяч барелів на день, випередивши імпорт із Саудівської Аравії. Постачання російської сирої нафти до Індії, як очікується, у квітні перевищать 2 млн барелів на день, що становить майже 44% від загального обсягу імпорту нафти до країни.
Як відомо, більше половини російських морських постачань нафти припадало на країни ЄС та G7 до того, як блок почав скорочувати закупівлі у відповідь на вторгнення країни в Україну на початку 2022 року.
Нагадаємо, що Індія є провідним покупцем російської нафти марки Urals. Країна заповнила нішу, залишену європейськими покупцями після введення антиросійських санкцій.
Індія і Китай у квітні цього року скупили переважну більшість російської нафти за цінами, вищими за ціновий ліміт 60 доларів за барель.
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet