Місячний обсяг експорту української сталі впав на 77% через блокаду чорноморських портів, пише видання Lloyd’s List із посиланням на GMK Center.
До війни Україна експортувала 1,27 млн т чорних металів на місяць, але у березні–серпні експорт скоротився до 0,29 млн т.
Наразі залізничний транспорт не здатний замінити втрату морської логістики.
За даними видання, офіційно досі не було обговорення з питання розширення зернового коридору на продукцію чорної металургії.
На думку директора GMK Center Станіслава Зінченка, потрібно негайно розблокувати чорноморські порти і розширити пропускну спроможність залізниці на кордоні з ЄС задля пожвавлення галузі.
Видання нагадує, що колись Україна була четвертим у світі експортером залізної руди, другим за величиною експортером чавуну, третім за величиною експортером сталевих напівфабрикатів і восьмим за величиною експортером сортового прокату, який використовують під час будівництва.
До війни 97% експорту чавуну та 76% експорту нішевої сталі з України перевозили морським транспортом.
Зазначимо, через ситуацію, що склалася, деякі ГМК змушені працювати зі збитками, а деякі взагалі зупинилися.
Представники галузі звернулися до керівництва країни із закликом розробити програму держпідтримки і стимулювання для металургів.
Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet