Літаки. Сумна статистика.

Нет описания фото.
25 лютого в польському Сеймі прозвучала заява голови Смоленської підкомісії по перезатвердженню розслідування катастрофи, колишнього міністра оборони Польщі та чинного депутата Антоні Мацеровича про те, що урядовий борт загинув в результаті детонації вибухового пристрою.
Мацерович вказав: «Головна теза, вірніше, правда, — літак був знищений вибухом. До цього призвела вибухівка, виявлена ​​на елементах розбитого Ту-154М. Хто встановив вибуховий пристрій, повинна встановити прокуратура в ході подальших слідчих дій. Факт виявлення вибухівки підтверджений польськими та іноземними лабораторіями. Додатковим аргументом на користь вибуху виступає небажання російської сторони повернути уламки лайнера». Подібна позиція підживлює підозри про нечисту совість росіян, про що вже наголошувалося на рівні МЗС Польщі.
З раніше оприлюднених матеріалів розслідування смоленської катастрофи відомо про наявність звуків двох вибухів на записі мовного самописця літака.
Експерти впевнені в руйнуванні конструкції літака ще в повітрі, приблизно на висоті в 900 метрів. 25 квітня 2018 року було опубліковано технічний звіт комісії повторного розслідування причин авіакатастрофи. У ньому причиною трагедії позначений вибух в крилі літака до його зіткнення з поверхнею землі. Згідно з даними додаткових експертиз, за ​​участю британської сторони, було встановлено: загибель пасажирів і екіпажу сталася від вибуху, а не від удару об землю. В результаті російська версія про причини падіння борту 101 через зниження висоти польоту нижче дозволеного мінімуму при посадці в густому тумані, виявилася спростованою. Більш того, вже встановлено, що вибухівка була закладена під час ремонту двох урядових літаків в Росії в 2009 році. При цьому сліди тротилу, пентріта та гексогену також виявлені всередині частин борту 102, до яких доступ мали лише російські техніки.
У 2014 році російські окупанти збили цивільний авіалайнер Малазійських авіаліній рейсу МН-17 в небі над Донбасом. Рада з безпеки Нідерландів (DSB) і Об’єднана слідча група (JIT) прийшли до висновку, що авіалайнер був збитий ракетою класу «земля-повітря» з зенітно-ракетного комплексу «Бук». Згідно з висновками JIT, даний «Бук» належав 53-й бригаді ППО ЗС Росії і був доставлений на Україну з Росії в день катастрофи, а після запуску ракети, яка збила літак, був повернений назад на російську територію.
Вибух польського президентського літака та катастрофа рейсу МН 17 змушує звернутися до переосмислення ще однієї трагедії — катастрофи Авіалайнера Airbus A321-231 «Когалимавіа» над Синайським півостровом в жовтні 2015 року. Тоді, з санкції Путіна, 219 життів громадян тільки самої РФ були принесені в жертву заради реалізації плану ГРУ по російському вторгненню до Сирії в ім’я «порятунку» режиму Асада. Спеціаліст з ГРУ в Шарм-еш-Шейху крутив роман з відпочиваючою там росіянкою, і в якості подарунка вручив їй пакет з бомбою з детонатором ЕХВ-7. Вона здетонувала через 23 хвилини після зльоту. Винними зробили ісламських терористів. У підсумку Кремль отримав карт-бланш на бомбардування сирійської опозиції під виглядом акцій відплати проти ІГІЛ, перетворивши країну на військовий полігон.
8 січня 2020 року авіалайнер Boeing 737-800 авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) виконував міжнародний рейс PS752 з Тегерана до Києва, але приблизно через 3 хвилини після зльоту був збитий двома ракетами «земля-повітря», випущеними з баз КСІР. Літак впав на землю в 15 кілометрах від аеропорту вильоту. На його борту знаходилися 176 чоловік — 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, всі вони загинули.
Канадська влада і спецслужби вивчають аудіозапис, на якій імовірно глава МЗС Ірану Мохаммад Джавад Заріф обговорює з невстановленими особами ймовірність, що знищення ракетою лайнера МАУ Boeing-737 під Тегераном на початку 2020 року був навмисним. Міністр говорить, що є «тисяча можливостей пояснити, чому збили літак, — включаючи навмисну атаку за участю двох-трьох диверсантів». Такий сценарій, за його словами, «абсолютно ймовірний». Глава МЗС Ірану говорить, що керівництво країни ніколи не розкриє правду про трагедію. Джавад Заріф як приклад навів РФ яка «ніколи не зізнається» в знищенні лайнера рейсу МН-17 над Донбасом в 2014 році.
Немає ніякої впевненості в тому, що путінські спецслужби зупиняться на вже здійснених авіатерактах, адже безкарність породжує нове беззаконня і невинні жертви. А путінський Кремль не рахується з будь якими жертвами заради власних безумних планів.
Аналітик, експерт з питань суспільної комунікації.
Previous post “Те, кто оставался служить оккупантам должны были сделать 2 шага вперед”, – рассказ бывшего военнослужащего из Крыма
Next post СБУ запропонувала РНБО ввести санкції до 10 колишніх посадовців: державна зрада не має строків давності – Іван Баканов